Podrobný popis
Kimifinne extrudovaný kukuričný snack s príchuťou kečupu v bio kvalite.Zloženie:
kukurica* 80%, slnečnicový olej* 12%, zložka s príchuťou kečupu* 8%* (nerafinovaný trstinový cukor*, paradajky*, soľ, citrónová šťava v prášku* [citrónová šťava*, maltodextrín*], cibuľa*, kvasnicový extrakt*, korenie* [cesnak*, korenie*, klinčeky*, škorica*] paprikový extrakt*).
* z ekologického poľnohospodárstva
Výživové hodnoty na 100g:
Energia 1 767 kJ / 420 kcal
tuky 12,00 g
- z toho nasýtené mastné kyseliny 1,10 g
sacharidy 68,00 g
- z toho cukry 4,60 g
vláknina 3,70 g
bielkoviny 8,10 g
soľ 1,60 g
Krajina pôvodu:
Slovenská republika
Dodatočné parametre
Kategória: | chrumky a slané pochutiny |
---|---|
Hmotnosť: | 0.03 kg |
EAN: | 8588007731476 |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Korene spoločnosti siahajú do 90. rokov, keď rodina Cibulkovcov začala vyrábať typické slovenské vafle pre lokálne trhy.
1992
Bol zavedený prvý extrudovací stroj, ktorý viedol k diverzifikácii technológie výroby na pečúce a extrudovacie linky.
2007
Najväčším zlomom pre spoločnosť bolo, keď sa dve deti zakladateľa, Ján Cibulka a Márta Grosch Cibulka, stali aktívnou súčasťou podnikania, čo prinieslo nové obzory do existujúceho konceptu. Rodina si uvedomila obrovský potenciál na trhu s bio, bezalergénnymi a bezlepkovými snackmi.
Spoločnosť sa prvýkrát zúčastnila medzinárodnej výstavy biopotravin, aby oslovila potenciálne trhy a nových partnerov.
2008
Významným míľnikom v portfóliu bolo predstavenie značky pečených zemiakových snackov s názvom Organique.
2009
Úspešne uviedla na trh prvý bio snack pod privátnou značkou pre škandinávsky trh.
2011
Vzhľadom na rastúci dopyt po nafúkaných produktoch bol nainštalovaný nový extrudovaný stroj s vyšším výkonom.
2012
Rodina mala víziu uspokojiť trh všetkých vekových kategórií, a tak sa zrodil koncept extrudovaných produktov pre deti Biosaurus.
Na základe rýchlo rastúceho dopytu po produktoch sa Ján a Marta rozhodli založiť distribučnú spoločnosť Mclloyd’s s.r.o., ktorá sa zameriava na distribúciu vlastnej značky.
2014
Portfólio bolo doplnené o extrudovanú detskú radu s názvom Little Angel, ktorá sa dodnes teší skvelej povesti.
2018
V dôsledku vysokého dopytu po nových trendoch sme zaviedli novú technológiu na výrobu pukaných výrobkov, ktorá nám pomohla rozšíriť zoznam surovín o strukoviny.
2019
V rámci našej novej technológie sme uviedli na trh našu radu pukancov pre dospelých a deti s názvom Popiii a Popped Biosuarus.
2021
Trend superpotravín sa stal medzi našimi klientmi viditeľnejším, a preto sme sa rozhodli uviesť na trh značku Legumes s použitím základu z červenej šošovice, zeleného hrášku a cíceru. Naša najsilnejšia zákaznícka základňa sa tiež dožaduje niektorých noviniek, ktoré uspokojujeme značkou Kimifinne.
Sme privilégiom, že môžeme zabezpečiť rastúci záujem o detskú radu so značkou LIL ONES.