1,01 € / ks
Skladom
Môžeme doručiť do:
27.5.2025
Možnosti doručenia

Chrumky kukuričné špenátové BIO 55g

Kód: 173
Kukuričná chuťovka s príchuťou špenátu bez pridaného cukru a soli v bio kvalite. Je ľahko stráviteľná.

Detailné informácie

Podrobný popis

Kukuričná chuťovka s príchuťou špenátu bez pridaného cukru a soli v bio kvalite. Je ľahko stráviteľná.

Zloženie:
kukurica* 92 % (múka* a/alebo krupica*), zemiakové vločky* 5 %, dehydratovaný špenát* 3 %, vitamín B1 <0,1%

* z ekologického poľnohospodárstva

Výživové hodnoty na 100g:
Energia 1 692 kJ / 403 kcal
tuky 1,80 g
- z toho nasýtené mastné kyseliny 0,30 g
sacharidy 85,20 g
- z toho cukry 0,90 g
vláknina 4,10 g
bielkoviny 2,60 g
soľ < 0,01 g
sodík < 0,005 g
vitamín B1 < 0,5 mg

Krajina pôvodu:
Slovenská republika

Dodatočné parametre

Kategória: chrumky a slané pochutiny
Hmotnosť: 0.055 kg
EAN: 8588004638846

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Bezpečnostná kontrola

Korene spoločnosti siahajú do 90. rokov, keď rodina Cibulkovcov začala vyrábať typické slovenské vafle pre lokálne trhy.
1992
Bol zavedený prvý extrudovací stroj, ktorý viedol k diverzifikácii technológie výroby na pečúce a extrudovacie linky.
2007
Najväčším zlomom pre spoločnosť bolo, keď sa dve deti zakladateľa, Ján Cibulka a Márta Grosch Cibulka, stali aktívnou súčasťou podnikania, čo prinieslo nové obzory do existujúceho konceptu. Rodina si uvedomila obrovský potenciál na trhu s bio, bezalergénnymi a bezlepkovými snackmi.
Spoločnosť sa prvýkrát zúčastnila medzinárodnej výstavy biopotravin, aby oslovila potenciálne trhy a nových partnerov.
2008
Významným míľnikom v portfóliu bolo predstavenie značky pečených zemiakových snackov s názvom Organique.
2009
Úspešne uviedla na trh prvý bio snack pod privátnou značkou pre škandinávsky trh.
2011
Vzhľadom na rastúci dopyt po nafúkaných produktoch bol nainštalovaný nový extrudovaný stroj s vyšším výkonom.
2012
Rodina mala víziu uspokojiť trh všetkých vekových kategórií, a tak sa zrodil koncept extrudovaných produktov pre deti Biosaurus.
Na základe rýchlo rastúceho dopytu po produktoch sa Ján a Marta rozhodli založiť distribučnú spoločnosť Mclloyd’s s.r.o., ktorá sa zameriava na distribúciu vlastnej značky.
2014
Portfólio bolo doplnené o extrudovanú detskú radu s názvom Little Angel, ktorá sa dodnes teší skvelej povesti.
2018
V dôsledku vysokého dopytu po nových trendoch sme zaviedli novú technológiu na výrobu pukaných výrobkov, ktorá nám pomohla rozšíriť zoznam surovín o strukoviny.
2019
V rámci našej novej technológie sme uviedli na trh našu radu pukancov pre dospelých a deti s názvom Popiii a Popped Biosuarus.
2021
Trend superpotravín sa stal medzi našimi klientmi viditeľnejším, a preto sme sa rozhodli uviesť na trh značku Legumes s použitím základu z červenej šošovice, zeleného hrášku a cíceru. Naša najsilnejšia zákaznícka základňa sa tiež dožaduje niektorých noviniek, ktoré uspokojujeme značkou Kimifinne.

Sme privilégiom, že môžeme zabezpečiť rastúci záujem o detskú radu so značkou LIL ONES.