Snack kukuričný Angelina mrkva jablko BIO (4x15g) 60g
Kód: 186Podrobný popis
Kukuričná chuťovka s príchuťou mrkvy a jablka bez pridaného cukru a soli v bio kvalite.Zloženie:
kukurica* 75%, slnečnicový olej* 14,6%, dehydrovaná mrkva* 5,2%, dehydrované jablko* 5,2% (jablko* 85%, ryžová múka*), vitamín B1
* z ekologického poľnohospodárstva
Výživové hodnoty na 100g:
Energia 1 741 kJ / 414 kcal
tuky 15,00 g
- z toho nasýtené mastné kyseliny 1,90 g
sacharidy 62,00 g
- z toho cukry 3,90 g
vláknina 3,70 g
bielkoviny 6,00 g
soľ 0,02 g
sodík 0,01 g
vitamín B1 0,5 mg
Krajina pôvodu:
Slovenská republika
Dodatočné parametre
Kategória: | chrumky a slané pochutiny |
---|---|
Hmotnosť: | 0.06 kg |
EAN: | 8588004638754 |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Korene spoločnosti siahajú do 90. rokov, keď rodina Cibulkovcov začala vyrábať typické slovenské vafle pre lokálne trhy.
1992
Bol zavedený prvý extrudovací stroj, ktorý viedol k diverzifikácii technológie výroby na pečúce a extrudovacie linky.
2007
Najväčším zlomom pre spoločnosť bolo, keď sa dve deti zakladateľa, Ján Cibulka a Márta Grosch Cibulka, stali aktívnou súčasťou podnikania, čo prinieslo nové obzory do existujúceho konceptu. Rodina si uvedomila obrovský potenciál na trhu s bio, bezalergénnymi a bezlepkovými snackmi.
Spoločnosť sa prvýkrát zúčastnila medzinárodnej výstavy biopotravin, aby oslovila potenciálne trhy a nových partnerov.
2008
Významným míľnikom v portfóliu bolo predstavenie značky pečených zemiakových snackov s názvom Organique.
2009
Úspešne uviedla na trh prvý bio snack pod privátnou značkou pre škandinávsky trh.
2011
Vzhľadom na rastúci dopyt po nafúkaných produktoch bol nainštalovaný nový extrudovaný stroj s vyšším výkonom.
2012
Rodina mala víziu uspokojiť trh všetkých vekových kategórií, a tak sa zrodil koncept extrudovaných produktov pre deti Biosaurus.
Na základe rýchlo rastúceho dopytu po produktoch sa Ján a Marta rozhodli založiť distribučnú spoločnosť Mclloyd’s s.r.o., ktorá sa zameriava na distribúciu vlastnej značky.
2014
Portfólio bolo doplnené o extrudovanú detskú radu s názvom Little Angel, ktorá sa dodnes teší skvelej povesti.
2018
V dôsledku vysokého dopytu po nových trendoch sme zaviedli novú technológiu na výrobu pukaných výrobkov, ktorá nám pomohla rozšíriť zoznam surovín o strukoviny.
2019
V rámci našej novej technológie sme uviedli na trh našu radu pukancov pre dospelých a deti s názvom Popiii a Popped Biosuarus.
2021
Trend superpotravín sa stal medzi našimi klientmi viditeľnejším, a preto sme sa rozhodli uviesť na trh značku Legumes s použitím základu z červenej šošovice, zeleného hrášku a cíceru. Naša najsilnejšia zákaznícka základňa sa tiež dožaduje niektorých noviniek, ktoré uspokojujeme značkou Kimifinne.
Sme privilégiom, že môžeme zabezpečiť rastúci záujem o detskú radu so značkou LIL ONES.